محسن لرستانی به چه دلیل به افساد فی الارض متهم شد + بیوگرافی

ویژه

محسن لرستانی به چه دلیل به افساد فی الارض متهم شد + بیوگرافی و تصاویر محسن لرستانی

محسن لرستانی متولد ۱۳۵۸ در کرمانشاه، خواننده است. به تازگی خبری منبی بر به قتل رسیدن محسن لرستانی، در فضای مجازی به چشم میخورد که صحت ندارد. لازم به ذکراست این خواننده در حال حاضر به جرم مفسد فی الارض در زندان است.

محسن لرستانی به چه دلیل به افساد فی الارض متهم شد

محسن لرستانی که با خوانش آهنگ‌های فارسی با لهجه‌ی کرمانشاهی خود را مطرح ساخته، حالا به افساد فی الارض متهم شده و گمانه زنی‌های بسیاری در مورد دلیل محکومیت او مطرح شده است. با وجود اینکه حسینی وکیل محسن لرستانی علت اتهام موکل خود را انتشار پیام‌های خصوصی در فضای مجازی اعلام کرده، اما برخی گمانه زنی‌ها حاکی از ارتباط محسن لرستانی با پرونده رقاص هاخبر می‌دهند.

به این موزیک امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آراء : 0

اولین نفر باید که به این آهنگ امتیاز میدهید

محسن لرستانی که با خوانش آهنگ‌های فارسی با لهجه‌ی کرمانشاهی خود را مطرح ساخته، حالا به افساد فی الارض محکوم شده و گمانه زنی‌های بسیاری در مورد دلیل محکومیت او مطرح شده است. با وجود اینکه حسینی وکیل محسن لرستانی علت اتهام موکل خود را انتشار پیام‌های خصوصی در فضای مجازی اعلام کرده، اما گمانه زنی‌ باشگاه خبرنگاران وابسته به صدا و سیما حاکی از ارتباط محسن لرستانی با پرونده رقاص‌های اینستاگرامی است.

به گزارش فرارو، محسن لرستانی خواننده کرمانشاهی که تا پیش از انتشار اتهام افساد فی الارض چهره‌ی شناخته شده‌ای نبود. با انتشار این خبر بسیاری از نگاه‌ها را به خود جلب کرد و به شکل بی سابقه‌ای در فضای مجازی مورد جستجو قرار گرفت. وکیل لرستانی علت محکومیت موکل خود را انتشار پیام‌های خصوصی در فضای مجازی اعلام کرده و گفته است که لرستانی شاکی خصوصی ندارد.
دادگاه محسن لرستانی دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸ برگزار شد
سید کاظم حسینی وکیل مدافع محسن لرستانی چند روز پیش (۱۰ مهرماه) در باره پرونده موکلش گفت: موکلم ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.

وی افزود: پرونده موکلم با شکایت مدعی العموم و با صدور کیفرخواست به اتهام «افساد فی الارض» به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده است.

حسینی تصریح کرد: موضوع اتهامی موکلم در رابطه با مسائل اخلاقی و خصوصی بود که در فضای مجازی منتشر کرده بود و او شاکی خصوصی ندارد.

ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی در رابطه با افساد فی الارض و مجازات آن مقرر داشته است:

«هرکس به‌طور گسترده، مرتکب جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد، جرائم علیه امنیت داخلی یا خارجی کشور، نشر اکاذیب، اخلال در نظام اقتصادی کشور، احراق و تخریب، پخش مواد سمی و میکروبی و خطرناک یا دایر کردن مراکز فساد و فحشا یا معاونت در آن‌ها گردد به گونه‌ای که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور، ناامنی یا ورود خسارت عمده به تمامیت جسمانی افراد یا اموال عمومی و خصوصی، یا سبب اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع گردد مفسد فی‌الارض محسوب و به اعدام محکوم می‌گردد.

تبصره- هرگاه دادگاه از مجموع ادله و شواهد قصد اخلال گسترده در نظم عمومی، ایجاد ناامنی، ایراد خسارت عمده و یا اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع و یا علم به مؤثر بودن

اقدامات انجام شده را احراز نکند و جرم ارتکابی مشمول مجازات قانونی دیگری نباشد، با توجه به میزان نتایج زیانبار جرم، مرتکب به حبس تعزیری درجه پنج یا شش محکوم می‌شود.»


محسن لرستانی به چه دلیل به افساد فی الارض متهم شد

بیوگرافی و ماجرای دستگیری محسن لرستانی به علت فساد

محسن لرستانی متولد ۱۳۵۸ در کرمانشاه، خواننده است. چهره محبوب هنری در بین مردمان کرد و لر که بیشتر در عروسی ها می خواند و در مناسب های فرهنگی و خاص نیز حضور داشت.

محسن لرستانی، در محله باغ ابریشم کرمانشاه بدنیا آمده است.

موسیقی محلی و رقص از شاخصه های مردم کردستان است که باعث شد از همان دوران نوجوانی به فکر خوانندگی بی افتد.

بیوگرافی و ماجرای دستگیری محسن لرستانی به علت فساد

دستگیری محسن لرستانی

محسن لرستانی از سال ۹۷ دستگیر و محکوم به فساد فی‌ الارض شده است.

علت دستگیری محسن لرستانی

سید کاظم حسینی وکیل محسن لرستانی اعلام کرد موکلش اسفند ۱۳۹۷ در منزل مادری اش در سعادت آباد دستگیر و تا الان در زندان می باشد.

پرونده او بخاطر شکایت مدعی العموم و با صدور کیفر خواست اتهام فساد فی الارض به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی ارسال شده است.

سید کاظم حسینی وکیل مدافع محسن لرستانی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: موکلم ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.

وی افزود: پرونده موکلم با شکایت مدعی العموم و با صدور کیفرخواست به اتهام« افساد فی الارض» به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده است.

اتهامات محسن لرستانی

محسن لرستانی به چه دلیل به افساد فی الارض متهم شد + بیوگرافی

حسینی تصریح کرد: موضوع اتهامی موکلم در رابطه با مسائل اخلاقی و خصوصی بود که در فضای مجازی منتشر کرده بود و او شاکی خصوصی ندارد.

ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی در رابطه با افساد فی الارض و مجازات آن مقرر داشته است:

«هرکس به‌طور گسترده، مرتکب جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد، جرائم علیه امنیت داخلی یا خارجی کشور، نشر اکاذیب، اخلال در نظام اقتصادی کشور، احراق و تخریب، نشر اکاذیب در فضای مجازی، پخش مواد سمی و میکروبی و خطرناک یا دایر کردن مراکز فساد و فحشا یا معاونت در آنها گردد به گونه‌ای که مجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور، ناامنی یا ورود خسارت عمده به تمامیت جسمانی افراد یا اموال عمومی و خصوصی، یا سبب اشاعه فحشا یا فساد در حد وسیع گردد مفسد فی‌الارض محسوب و به اعدام محکوم می‌گردد.

تبصره- هرگاه دادگاه از مجموع ادله و شواهد قصد اخلال گسترده در نظم عمومی، ایجاد نا امنی، ایراد خسارت عمده و یا اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع و یا علم به مؤثر بودن اقدامات انجام شده را احراز نکند و جرم ارتکابی مشمول مجازات قانونی دیگری نباشد، با توجه به میزان نتایج زیانبار جرم، مرتکب به حبس تعزیری درجه پنج یا شش محکوم می‌شود.»

اعدام محسن لرستانی ؟

ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی حکم افساد فی الارض اعدام می باشد اما تبصره هم دارد که می توان به حبس تعزیزی درجه پنج یا شش نیز محکوم کند.

شروع حرفه ای محسن لرستانی

محسن لرستانی، تا مدت ها در مجالسات مختلف برنامه اجرا می کرد اما پختگی لازم رو نداشت، در سال ۱۳۸۶ در ۲۸ سالگی دو آهنگ زندان و غربت را منتشر کرد که مورد توجه قرار گرفت.

حمایت خانواده از محسن لرستانی

محسن لرستانی، در این سالها با حمایت برادر بزرگترش رضا که او نیز سالها در کرمانشاه خوانندگی می کرد پا به این عرصه گذاشت.

شهرت محسن لرستانی

کم کم با انتشار آهنگ چون بچه ننه، بچه سوسول، بچه قرتی، آهنگ شاهزاده و گدا به یک خواننده صاحب نام در کرمانشاه و منطقه تبدیل شد.

ازدواج و همسر محسن لرستانی

محسن لرستانی که قدم در ۴۱ سالگی گذاشته است، هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

تغییر نام خانوادگی محسن لرستانی

نام اصلی این خواننده محسن پورمست می باشد که بنا به دلایلی گفته نشده فامیلی خود را تغییر داده است و حالا با نام لرستانی مشهور می باشد.

بیوگرافی و ماجرای دستگیری محسن لرستانی به علت فساد

محسن لرستانی به چه دلیل به افساد فی الارض متهم شد

محسن لرستانی و وحید مرادی

انتشار برخی کلیپ ها نشان می دهد آقای لرستانی در یک مهمانی با حضور وحید مرادی (گنده لات مشهوری که به قتل رسید) برنامه اجرا کرده است

ماجرای بازداشت محسن لرستانی چه بود؟

محسن لرستانی به چه دلیل به افساد فی الارض متهم شد + بیوگرافی

یک وکیل دادگستری از صدور کیفرخواست برای محسن لرستانی -خواننده- به اتهام افساد فی الارض و ارجاع پرونده او به دادگاه انقلاب اسلامی تهران خبر داد.

سید کاظم حسینی وکیل مدافع محسن لرستانی در این باره اظهار کرد:موکلم ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.

وی افزود:پرونده موکلم با صدور کیفرخواست به اتهام افساد فی الارض و با شکایت مدعی العموم به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده است.

حسینی تصریح کرد:موضوع اتهامی موکلم در رابطه با مسایل اخلاقی و خصوصی بود که در فضای مجازی منتشر کرده بود و او شاکی خصوصی ندارد.

به گزارش ایسنا، ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی در رابطه با افساد فی الارض و مجازات آن مقرر داشته است:

«هرکس به طور گسترده، مرتکب جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد، جرائم علیه امنیت داخلی یا خارجی کشور، نشر اکاذیب، اخلال در نظام اقتصادی کشور، احراق و تخریب، پخش مواد سمی و میکروبی و خطرناک یا دایر کردن مراکز فساد و فحشا یا معاونت در آنها گردد به گونه ای که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور، ناامنی یا ورود خسارت عمده به تمامیت جسمانی افراد یا اموال عمومی و خصوصی، یا سبب اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع گردد مفسد فی الارض محسوب و به اعدام محکوم می گردد.

تبصره- هرگاه دادگاه از مجموع ادله و شواهد قصد اخلال گسترده در نظم عمومی، ایجاد ناامنی، ایراد خسارت عمده و یا اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع و یا علم به مؤثر بودن اقدامات انجام شده را احراز نکند و جرم ارتکابی مشمول مجازات قانونی دیگری نباشد، با توجه به میزان نتایج زیانبار جرم، مرتکب به حبس تعزیری درجه پنج یا شش محکوم می شود.»

محسن لرستانی به چه دلیل به افساد فی الارض متهم شد + بیوگرافی

مختلف موزیک > محسن لرستانی به چه دلیل به افساد فی الارض متهم شد + بیوگرافی

نظرات کاربران ( 0 نظر )

اولین نظر را در مورد این آهنگ شما ارسال کنین
مختلف موزیک
مختلف موزیک
رسانه مختلف موزیک
00:00 / 00:00