دانلود فول آلبوم سینا پارسیان

دانلود فول آلبوم سینا پارسیان به صورت تکی و یکجا

کاملترین آرشیو آهنگ های سینا پارسیان با لینک مستقیم به صورت تکی و یکجا

همه آهنگ های سینا پارسیان با پخش آنلاین و دانلود با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

Full Album Sina parsian

دانلود فول آلبوم سینا پارسیان

پخش آنلاین
00:00
00:00

به این موزیک امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4.3 / 5. تعداد آراء : 24

اولین نفر باید که به این آهنگ امتیاز میدهید

دانلود تمامی آهنگ های اجرا شده سینا پارسیان با لینک مستقیم

در این مطلب دانلود گلچین تمام آهنگ های سینا پارسیان نیز به صورت جداگانه توسط

رسانه مختلف موزیک آماده شده که امیدوارم مورد استفاده دوستان قرار بگیرد

♫♫♫♫♫


گلچین برترین آهنگ های سینا پارسیان / در این مطلب نیز تمامی آلبوم ها و تمامی اهنگ های جدید و قدیم را گردآوری کردیم دانلود فول آلبوم سینا پارسیان که شما میتوانید به صورت گلچین هر تراک را خواستید دانلود کنید.

دانلود همه آهنگ ها و آلبوم های سینا پارسیان

دانلود کاملترین آرشیو آلبوم ها و آهنگ های سینا پارسیان بصورت یکجا در فایل زیپ و تکی با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸


بیوگرافی سینا پارسیان :

من متولد ۲۸ اسفند ۶۸ هستم. اول رشته مهندسی مکانیک بودم و به رشته مهندسی معماری تغییر رشته دادم. کارشناسی‌ام را در رشته مهندسی معماری گرفتم. من از دوران طفولیت به همه شعر و موسیقی علاقه داشتم. یعنی در قرائت قرآن من قاری ممتاز سیستان و بلوچستان در دوران دانشجویی هم بودم. نماز جمعه‌اش را من می‌رفتم، اذان می‌گفتم یا قرآن می‌خواندم یا هر مجلس مهمی که بود. بعد از یک مدت دوری از فضای موسیقی و این داستانها یک اتفاقی افتاد و یک جرقه‌ای توی ذهن من خورد. تازه هم ازدواج کرده بودم.

من برگشتم گفتم خود من جزو کسانی بودم که نه دی در انقلاب بودم. آنجا بودم. منتهای مراتب احساس و استنباط من این است که سوای آن دلیلی که مردم برای حمایت از بحث ولایت دارند. احساس می‌کنم خون من روی امام حسین (ع) به جوش آمده. یعنی جرقه اولیه بحث امام حسین (ع) و توهین و هتک حرمت محرم بود که در آن تزریق شد و به حمایت از ولایت تبدیل شد.

دو سال و خرده‌ای پیش ازدواج کردم. فکر می‌کنم نود و یک. به همسرم گفتم من می‌خواهم بروم و موسیقی کار بکنم. گفت چه جوری. گفتم نمی‌دانم ولی می‌خواهم بروم و موسیقی کار بکنم. می‌خواهم به تهران بروم. خلاصه اجازه را گرفتیم و من از مجتمع اطلس استعفا دادم. مدیر آنجا که یکی از دوستان ما هم بود، گفت حداقل بگذار ما یک جور دیگری استفاده بکنیم و در تعامل باشیم. گفتم چطوری. گفت بچه‌های سفیر برای اولین بار یک مستند ساخته‌اند و می‌خواهند تیتراژ آن را بزنند. ما به کارگردان مستند آقای رضوانی زنگ زدیم و صحبت کردیم. موافقت اولیه را اعلام کردند و ما به تهران آمدیم و شروع به کار کردن کردیم.

دانلود فول آلبوم سینا پارسیان

مختلف موزیک > دانلود فول آلبوم سینا پارسیان

نظرات کاربران ( 3 نظر )

  • مونا ( 4 سال پیش ) : عالیه،هم صدای شما وهم اشعارانتخابی تون ،آفرین ???با اینکه سن تون کم هست،ولی با نخواستید با (موسیقی های جدیدی که هچل وهفت هستن) معروف بشید،ممنونم که برای گوش ها وروح هایی که طالب موسیقی هستن،ارزش قائل هستین متشکرم از شما، پُرتوان ادامه بده???

  • محسن ( 2 سال پیش ) : ففط میتونم بگم دمت گرم عالی .روح و روان منو که به چالش کشید .احسنت به این صدا و توان.

  • صالح ( 8 ماه پیش ) : آهنگ کشتی عالیه ...دمت گرم سینا

مختلف موزیک
مختلف موزیک
رسانه مختلف موزیک
00:00 / 00:00