دانلود اجرای زنده کنسرت مهران مدیری

دانلود اجرای زنده کنسرت مهران مدیری در برج میلاد

دانلود اجرای زنده کنسرت مهران مدیری در برج میلاد

 

به این موزیک امتیاز دهید

امتیاز کلی : 5 / 5. تعداد آراء : 1

اولین نفر باید که به این آهنگ امتیاز میدهید

مهران مدیری هنرپیشه و کارگردان مشهور سینمای ایران تابستان ۱۳۹۸ در برج میلاد تهران کنسرت داشت. او پیش از این نیز در حوزه موسیقی فعالیت‌هایی داشته است که از آن جمله می توان به فعالیت با گروه موسیقی دارکوب، خواندن تیتراژهای سریال‌های تلویزیونی و… اشاره نمود. وی شامگاه چهارشنبه، ۳۰ مرداد در کنسرتش در برج میلاد قطعه‌ای را خواند که به گفته خودش بعد از سال‌ها اولین بار بود که خوانده می‌شد. مدیری در این مورد گفت: ترانه‌ای را که می‌خواهم برایتان بخوانم برای اولین بار است که دارد خوانده می‌شود و بعد از این همه سال اصلا خوانده نشده است؛ «وقتی میای صدای پات»… لازم به ذکر است که مدیری اعلام کرده درآمد این کنسرت به خرید شیرخشک برای کودکان بی سرپرست اختصاص داده شده است و…

درآمد کنسرت:
درآمد کنسرت مهران مدیری به تهیه شیرخشک برای نوزادان بی سرپرست اختصاص داده شد چون وی مدتی قبل از کنسرتش مطلع شد به دلیل گرانی به جای شیرخشک به نوزادان قندداغ داده می شود. درباره درآمد کنسرت مهران مدیری به تهیه شیرخشک، خود وی در کنسرتش اظهار نظر کرد: حدود یک ماه پیش، چند نفر از دوستان به دفتر ما آمدند، دوستانی که مدیران یک موسسه خیریه در حوزه کودکان و نوزادان بی‌سرپرست بودند و چیزهایی گفتند که تکان‌دهنده بود.
آن‌ها گفتند حدود یک ماه است که به دلیل گرانی، پول خرید شیر خشک ندارند و صبح و ظهر و شب به نوزادان قندداغ می‌دهند. وی درباره دلیل عدم اعلام اختصاص درآمد کنسرت به شیرخشک گفت: این را جلوتر اعلام نکردیم چون احساس کردیم شوآف به نظر می‌رسد اما این‌جا اعلام می‌کنم که درآمد هر دو شب این کنسرت صرف خرید شیر خشک خواهد شد. مهران مدیری ادامه داد: فکر می‌کنم چند کانتینر شیر خشک شود که به نقاط مختلف ایران که دچار این مشکل هستند ارسال خواهد شد. این است که شما هم در این رویداد سهیم هستید و مبلغی که برای حضور در این جا پرداخته‌اید صرف خرید شیر خشک می‌شود.

دانلود اجرای زنده کنسرت مهران مدیری

لینک های دانلود کنسرت مهران مدیری :

اجرای ترانه ترکی «ایریلیق» توسط مهران مدیری

رقص آذری مهران مدیری در کنسرتش

 

همچنین ببینید :

دانلود آهنگ های مهران مدیری

مختلف موزیک > دانلود اجرای زنده کنسرت مهران مدیری

نظرات کاربران ( 0 نظر )

اولین نظر را در مورد این آهنگ شما ارسال کنین
مختلف موزیک
مختلف موزیک
رسانه مختلف موزیک
00:00 / 00:00